Rabu, 3 November 2010

E-mail Untuk Orang Muslim


Sebuah alamat e-mel adalah identiti dalam talian anda. Bismillah Mail ialah perkhidmatan e-mel yang memberikan anda rasa bangga dengan agama anda. Ia menawarkan perkhidmatan untuk setiap muslim sama ada anda tinggal di dalam negara Muslim ataupun tidak. Di negara-negara Muslim kita biasanya mempunyai setup yang sangat tepat seperti Doa, arah kiblat dan mempunyai banyak tempat makanan halal. Tetapi jika anda tidak tinggal di negara bukan Muslim maka anda mungkin menghadapi masalah dalam mencari maklumat asas tetapi dengan adanya bismillah.com ia akan dapat memudahkan anda.
Bismillah.com telah memulakan penyelesaian. Ia telah membangunkan geo-lokasi perkhidmatan asas dan membolehkan anda untuk melihat timing doa di kawasan anda saat ini bersama-sama dengan arah kiblat dan tempat makanan halal. Ia adalah usaha untuk membawa maklumat asas terdapat di bawah satu payung. Anda boleh melihat tempat makanan halal di bismillah.com / tempat makanan halal dan Doa dengan arah kiblat di bismillah.com.

Dalam nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
 
"Bismillah Mail - Identiti untuk umat Islam di seluruh dunia."
Alamat e-mel anda adalah identiti anda. Perkhidmatan e-mel bagi umat Islam yang benar-benar mewakili kita dan memberikan kita rasa bangga dengan agama kita. Dengan mengenalpasti anda@Bismillah.com, kita dapat mewakili diri kita sebagai Muslim yang progresif dan berkongsi identiti kita dengan rasa bangga. Bismillah Mail membolehkan kita mempunyai alamat e-mel dalam bentuk "nama@bismillah.com".Anda boleh menambah gmail, hotmail, yahoo anda dengan mengimport kenalan ke mail bismillah.com. Ini akan membolehkan anda untuk memiliki semua kenalan anda di satu tempat di Bismillah Mail


Daftar Sekarang

Tiada ulasan:

Blogged.my