Selasa, 16 November 2010

Clone Barack Obama Di Indonesia

 Pelanduk 2 serupa.. Obama versi Indonesia.. Kalo korang tengok gambar kat atas tu sebenarnye yang pegang majalah tu adalah seorang jurugambar majalah kat Indonesia yang muka dia sebijik macam Barrack Obama. Ilham Anas, 34 terus jadi glemer lepas Obama menang pilihanraya and dia jugak dapat peluang buat iklan TV berlakon jadi Obama..

 

"" Gambar-gambar menyebar sangat cepat di Internet. Itu adalah fenomenal. Lalu stesen TV dan biro iklan masuk ke dalam berkaitan dengan saya. "" Anas, yang lahir dan dibesarkan di Bandung, Jawa Barat, mengatakan ia merasa bertuah menyerupai Obama.


" Saya berada di lapangan terbang di Malaysia dalam perjalanan dan seorang lelaki mendekati saya dan bertanya: "Adakah anda Obama '. Saya sangat terkejut ketika ia diminta untuk mengambil gambar bersama saya dan belanja saya makan, " kata Anas, dengan senyum lebar.


Jika ia pernah berkesempatan untuk bertemu Obama, Anas mengatakan ia akan meminta presiden AS untuk mengambil sikap tegas dalam menangani konflik antara Israel dan Palestin.

Tiada ulasan:

Blogged.my